Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AMC FILTER do Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Silnik MOTUL Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik RAVENOL Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik AJUSA Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik AKS DASIS Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik DENCKERMANN Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik EUROL Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FEBEST Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik JAPANPARTS Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik K&N FILTERS Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik NPS Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik PURRO Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik SCT - MANNOL Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid 48V SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AMC FILTER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMC FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KO-089
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC FILTER
Kod:
KO-089
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  71,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  26
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AMC FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KA-1732
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC FILTER
Kod:
KA-1732
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  280,0
Szerokość [mm]:  162,0
Wysokość [mm]:  43,0
Rodzaj filtra:  Filtr dokładnego oczyszczania
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AMC FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FOF-10010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC FILTER
Kod:
FOF-10010
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  65,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze