Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie)

Silnik ELRING Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ELRING
Silnik INA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) INA
Silnik MANN-FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FA1 Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FILTRON
Silnik DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DAYCO
Silnik PURFLUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTITECH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) GATES
Silnik HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JC PREMIUM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE ORIGINAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) NPS
Silnik PIERBURG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) UFI
Silnik VEMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:UFI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1)
Kod produktu:
25.152.00
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
25.152.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  95
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  38
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
UFI
5.0 (1)
Kod produktu:
25.290.00
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
25.290.00
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  57,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  23,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  27
Wysokość [mm]:  133,2
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
UFI
5.0 (1)
Kod produktu:
30.C03.00
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
30.C03.00
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  347
Szerokość [mm]:  163
Wysokość [mm]:  50
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze