Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PZL FILTERS do Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FILTRON
Silnik ELRING Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ELRING
Silnik MANN-FILTER Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) KAMOKA
Silnik OEM Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) OEM
Silnik KNECHT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) KNECHT
Silnik FA1 Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FA1
Silnik AJUSA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AJUSA
Silnik MAHLE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MAHLE
Silnik BOSCH Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) BOSCH
Silnik FEBEST Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FEBEST
Silnik IPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) IPARTS
Silnik PZL FILTERS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) PZL FILTERS
Silnik UFI Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) UFI
Silnik MAXGEAR Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) NIPPARTS
Silnik HART Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) HART
Silnik JPN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) JPN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Silnik ACKOJA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ACKOJA
Silnik AE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ALCO FILTER
Silnik AMC Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AMC
Silnik BORG & BECK Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Silnik GOETZE ENGINE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) GOETZE ENGINE
Silnik HOFFER Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) HOFFER
Silnik IPSA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) IPSA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAPCO Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MEAT & DORIA
Silnik NPS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) NPS
Silnik OPTIMAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) PAYEN
Silnik SIDAT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) SIDAT
Silnik TRISCAN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) WIX FILTERS
Producent:PZL FILTERS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PZL FILTERS
4.3 (4 ocen)
Kod produktu:
PP27
dostępny
4.3 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PZL FILTERS
Kod:
PP27
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  66,5
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  69
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  64
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PZL FILTERS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WA50170
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PZL FILTERS
Kod:
WA50170
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  250
Szerokość [mm]:  168
Wysokość [mm]:  41
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze