Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01)

Silnik ELRING Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) ELRING
Silnik REINZ Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) REINZ
Silnik AJUSA Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) BLUE PRINT
Silnik FILTRON Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) FILTRON
Silnik SWAG Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) SWAG
Silnik MANN-FILTER Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) BOSCH
Silnik FA1 Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) FA1
Silnik KNECHT Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) MAHLE ORIGINAL
Silnik CHAMPION Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) CHAMPION
Silnik VAICO Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) VAICO
Silnik AMC FILTER Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) AMC FILTER
Silnik KAMOKA Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) KAMOKA
Silnik PAYEN Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) PAYEN
Silnik SKF Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) SKF
Silnik UFI Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) UFI
Silnik AE Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) AE
Silnik ARCO Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) ARCO
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) CORTECO
Silnik DOKUJI Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) DRIVE +
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) FEBEST
Silnik FRECCIA Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) FRECCIA
Silnik GATES Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) GATES
Silnik GLASER Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) GLASER
Silnik GOETZE Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) GOETZE
Silnik GSP Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) GSP
Silnik HART Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) HART
Silnik IJS GROUP Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) IJS GROUP
Silnik IPARTS Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) IPARTS
Silnik IPSA Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) IPSA
Silnik JP GROUP Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) KAVO PARTS
Silnik MAXGEAR Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) MAXGEAR
Silnik METELLI Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) METELLI
Silnik MUSASHI Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) MUSASHI
Silnik NPS Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) NPS
Silnik NTY Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) SNR
Silnik TRISCAN Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Mazda B-SERIE (UF) 2.5 D pick-up 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.04 - 1999.01) WIX FILTERS
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
99 90 7215
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 7215
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  20,0
DIN / ISO:  7603 A/CU
Materiał:  Miedz
Ciężar [kg]:  0,002
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze