Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DT SPARE PARTS do Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) ELRING
Silnik KAMOKA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) PURFLUX
Silnik FA1 Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) FA1
Silnik AJUSA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) AJUSA
Silnik DT SPARE PARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) DT SPARE PARTS
Silnik MAHLE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) BLUE PRINT
Silnik EUROREPAR Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) EUROREPAR
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) MAGNETI MARELLI
Silnik SWAG Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) SWAG
Silnik VAICO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) VAICO
Silnik VALEO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) VALEO
Silnik ABAKUS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) ABAKUS
Silnik MEAT & DORIA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) MEAT & DORIA
Silnik PURRO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) PURRO
Silnik GATES Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) GATES
Silnik HART Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) HART
Silnik ACKOJA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) ACKOJA
Silnik AE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) AE
Silnik AMC Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) AMC
Silnik ASHIKA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) ASHIKA
Silnik BGA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) BGA
Silnik BORG & BECK Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) BORG & BECK
Silnik BOSCH Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) BOSCH
Silnik CHAMPION Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) CORTECO
Silnik DOKUJI Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) DOKUJI
Silnik ELWIS ROYAL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) FRAM
Silnik GLASER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) GOETZE
Silnik HEPU Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) HEPU
Silnik HOFFER Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) HOFFER
Silnik IPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) IPARTS
Silnik IPSA Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) JAPKO
Silnik JP GROUP Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) JP GROUP
Silnik JPN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) JPN
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KOYO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) KOYO
Silnik KWP Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) KWP
Silnik LUCAS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) METELLI
Silnik MISFAT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) MISFAT
Silnik NIPPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) NPS
Silnik OEM Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) OYODO
Silnik PAYEN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) SKF
Silnik SNR Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) SNR
Silnik SOGEFIPRO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) SOGEFIPRO
Silnik TRISCAN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) TRISCAN
Silnik VEMO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) VEMO
Silnik VIC Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) VIC
Silnik VICTOR REINZ Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1984.01 - 1990.12) VICTOR REINZ
Producent:DT SPARE PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9.01028
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
9.01028
Jednostka:
sztuka
Kształt: Kształt A
Materiał: Miedz
Masa [g]: 1,6
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Średnica zewnętrzna [mm]: 20
Grubość [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze