Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR.MOTOR do Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie)

Silnik ELRING Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) INA
Silnik AJUSA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CORTECO
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik VAICO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VAICO
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HELLA
Silnik EPS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) EPS
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik KNECHT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) AUTLOG
Silnik BEHR HELLA SERVICE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DRIVE +
Silnik DT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) DT
Silnik ELWIS ROYAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FACET
Silnik FAE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAE
Silnik FAST Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 4-matic+ (253.388) SUV 476KM, 350kW, benzyna (2017.06 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR
0 (0)
Kod produktu:
DRM01348
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM01348
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Materiał miski olejowej:  Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
DRM01348R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01348R
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze