Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik K&N FILTERS do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) INA
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KNECHT
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ELRING
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BOSCH
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CORTECO
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CLEAN FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:K&N FILTERS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K&N FILTERS
5.0 (7)
Kod produktu:
33-3068
dostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
33-3068
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  408
Szerokość [mm]:  200
Wysokość [mm]:  25
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Kwadratowy
Do 100 dni na zwrot
306,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze