Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik CLEAN FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) INA
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) OYODO
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 3188/11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 3188/11
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 42,3
Wysokość 1 [mm]: 409,9
Długość 1 [mm]: 200,1
Długożć opakowania [cm]: 20,5
Szerokość opakowania [cm]: 4,70
Ciężar netto [g]: 287
Wysokość opakowania [cm]: 42,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 1301D
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 1301D
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica [mm]: 54,0
Wysokość [mm]: 201
Średnica wewnętrzna 3 [mm]: 15,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 58,5
Ciężar netto [g]: 74,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VE 32108 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
001 VE 32108 000
Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Średnica zaworu [mm]: 28,45
Liczba rowków: 3
Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Długość [mm]: 106,7
Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
Powierzchnia: Chromowany
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VA 32107 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
001 VA 32107 000
Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-manganowo-niklowa
Średnica zaworu [mm]: 24,60
Liczba rowków: 3
Powierzchnia: Chromowany
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Długość [mm]: 106,4
Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,00
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze