Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BGA do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CAFFARO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BGA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PK5603
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PK5603
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RK5602
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
RK5602
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 740,00 zł
411,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC5618FK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC5618FK
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze