Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CAFFARO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 400 d 4-matic (213.223) Kombi 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38)
Kod produktu:
OX 823/6D
dostępny
4.9 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 823/6D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  53,0
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  10,8
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  16,0
Wysokość opakowania [cm]:  19,50
Ciężar netto [g]:  58,0
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23)
Kod produktu:
LX 3188/11
dostępny
5.0 (23)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 3188/11
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  410
Wysokość 1 [mm]:  409,9
Długość 1 [mm]:  200,1
Ciężar netto [g]:  297,0
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze