Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie)

Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) INA
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KNECHT
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FILTRON
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BTA
Silnik DR.MOTOR Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HELLA
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) AE
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERS FIAAM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DRIVE + Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik ENERGY Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik IJS GROUP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KW
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SKF Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
50240005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
50240005
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Dla numeru OE:  A 002 990 20 17
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Materiał uszczelnienia:  Guma
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277370
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277370
Jednostka:
szt
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Długość kabli:  500
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Szerokosc wtyczki [mm]:  2,8
Ilość biegunów:  2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +125
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277267
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
70684007
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70684007
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Masa [g]:  65
Wymiar kłów [mm]:  64
Ilość połączeń:  1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Liczba otworów do mocowania:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Kolor obudowy:  Czarny
Głębokosć zabudowy [mm]:  86
Długość kabli:  150
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze