Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FA1
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SWAG
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTITECH Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GATES
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HART
Silnik SKF Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SKF
Silnik FEBEST Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBEST
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik REINZ Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) REINZ
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VAICO
Silnik CHAMPION Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DELPHI
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HELLA
Silnik SCT GERMANY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EPS
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik UFI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) UFI
Silnik DAYCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DAYCO
Silnik FAST Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAST
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik AISIN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AISIN
Silnik ASHIKA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DRIVE +
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KW
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NK
Silnik NPS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PRASCO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER CLASSIC 3,5-t Skrzynia (B909) 313 CDI (909.632, 909.633) Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1)
Kod produktu:
F7-8020
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
F7-8020
Szerokość [mm]:  98,7
Parametr:  6PK
Średnica wewnętrzna [mm]:  34,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  216
Drgania:  Z tłumikiem drgań skrętnych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez materiału mocującego
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  152,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Ilość żeber:  5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze