Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MOTUL do Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie)

Silnik ELRING Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AJUSA
Silnik PAYEN Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CASTROL Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRI Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FA1
Silnik FACET Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FILTRON
Silnik GLASER Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik K&N FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOTUL
Silnik PIERBURG Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.5 CRDI (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MOTUL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17011
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17011
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Specyfikacja:  C6
Specyfikacja:  API PERFORMANCE SP
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.71
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.72
Dopuszczenie przez producenta:  BMW LL-17 FE+
Dopuszczenie przez producenta:  JAGUAR STJLR.03.5006
Dopuszczenie przez producenta:  OV 040 1547 - A20
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-DSX
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-GSX
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C947-B1
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C962-A1
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 12145
Do 100 dni na zwrot
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17014
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17014
Specyfikacja:  PERFORMANCE SP
Zalecenie producenta oleju:  9.55535-GSX
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Dopuszczenie przez producenta:  LL-17 FE+
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze