Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CALORSTAT BY VERNET do Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09)

Silnik CORTECO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CORTECO
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METALCAUCHO
Silnik AJUSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BOSCH
Silnik CONTITECH Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CONTITECH
Silnik JP GROUP Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAXGEAR
Silnik VALEO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VALEO
Silnik ACKOJA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AS-PL
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DR!VE+
Silnik DT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DT
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) EUROREPAR
Silnik FAE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FAE
Silnik FILTRON Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FLENNOR
Silnik GATES Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) INA
Silnik IPARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) IPARTS
Silnik IPSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) IPSA
Silnik JPN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JPN
Silnik KAMOKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik LAUBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PURFLUX
Silnik PURRO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) RUVILLE
Silnik SASIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SEIM
Silnik SKV GERMANY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SKV GERMANY
Silnik SNR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) UFI
Silnik VAICO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VAICO
Silnik VEMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
0 (0)
Kod produktu:
OS3505
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
OS3505
Jednostka:
szt
Cisnienie załączania [bar]:  0,8
Wymiar gwintu:  M18x1.5
Rodzaj czujnika:  Typ czujnika zamknięty
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze