Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FA1
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VAICO
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BOSCH
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KNECHT
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METALCAUCHO
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OEM
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) INA
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CHAMPION
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik CONTITECH Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CONTITECH
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VALEO
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DYS
Silnik FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GLYCO
Silnik GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GSP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPARTS
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PIERBURG
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKF
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) UFI
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) A.B.S.
Silnik ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ABAKUS
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AMC
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AUTOMEGA
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BENDIX
Silnik BLIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BLIC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BTA
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CASTROL
Silnik COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DELPHI
Silnik DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DJ PARTS
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DT
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ERA
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROL
Silnik FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAE
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRAM
Silnik GK Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GK
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KING
Silnik KLOKKERHOLM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KLOKKERHOLM
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KW
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KWP
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METZGER
Silnik MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MISFAT
Silnik MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MOTUL
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik POLCAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) POLCAR
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RAVENOL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CONTITECH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (4)
Kod produktu:
AVX10X710
dostępny
4.8 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X710
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,058
Długość [mm]:  710
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
5.0 (8)
Kod produktu:
CT607
dostępny
5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT607
Jednostka:
szt
Podział zębów:  9,525
Ilość zębów:  108
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,16
Szerokość [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
5.0 (27)
Kod produktu:
CT607K1
dostępny
5.0 (27)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT607K1
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  26,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,5
Wysokość opakowania [cm]:  7
Ciężar [kg]:  0,59
Ilość zębów:  108
Szerokość [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.9 (31)
Kod produktu:
CT607WP1
dostępny
4.9 (31)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT607WP1
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  28
Szerokość opakowania [cm]:  17,5
Wysokość opakowania [cm]:  24
Ilość zębów:  108
Ciężar [kg]:  1,361
Szerokość [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze