Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06)

Silnik FILTRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ELRING
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NTY
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) EUROREPAR
Silnik MAHLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AJUSA
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SWAG
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) PURRO
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VAICO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BLUE PRINT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NIPPARTS
Silnik ALCO FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ALCO FILTER
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ET ENGINETEAM
Silnik FA1 Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FA1
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NRF
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SCT - MANNOL
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ASHIKA
Silnik AUTLOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BORG & BECK
Silnik BREMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BREMI
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DYS
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ERA
Silnik EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FRAM
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) GATES
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HART
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HELLA
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JPN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KAMOKA
Silnik KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KAWE
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MISFAT
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MOTORAD
Silnik MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NPS
Silnik OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OCAP
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) RAVENOL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) UFI
Silnik VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VALEO
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VALVOLINE
Silnik VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7000097
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
7000097
Jednostka:
szt
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Długość [mm]:  962
Szerokość [mm]:  17
Ilość zębów:  101
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze