Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik KAMOKA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) KAMOKA
Silnik ELRING Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FILTRON
Silnik MAHLE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MANN-FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) KNECHT
Silnik AE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BGA
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) EPS
Silnik ERA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ERA
Silnik ESEN SKV Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FA1
Silnik FACET Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FACET
Silnik FAE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FRAM
Silnik FRECCIA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FRECCIA
Silnik GATES Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) HART
Silnik HOFFER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) JP GROUP
Silnik KW Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) WIX FILTERS
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP-FOF40165
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
OP-FOF40165
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 142
Wymiar gwintu: 1-12 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]: 93
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 2,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP-FAF10253
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
OP-FAF10253
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 222
Średnica wewnętrzna [mm]: 88
Średnica zewnętrzna [mm]: 152
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 88
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze