Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HELLA do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik GATES Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) GATES
Silnik AJUSA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AS-PL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BIRTH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) HART
Silnik HELLA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HITACHI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 607KM, 446kW, benzyna (2017.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PU 009 168-001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6PU 009 168-001
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Ilość połączeń: 3
Głębokosć zabudowy [mm]: 24,2
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 218,00 zł
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze