Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik NTY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) NTY
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ELRING
Silnik KAMOKA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KAMOKA
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BOSCH
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CORTECO
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FACET
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) EPS
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) GLYCO
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) JP GROUP
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) VEMO
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) AJUSA
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BGA
Silnik BORGWARNER (3K) Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BORGWARNER (3K)
Silnik BREMI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ERA
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ESEN SKV
Silnik FA1 Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FA1
Silnik FAE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FAE
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FRAM
Silnik GATES Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) GLASER
Silnik HART Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) INA
Silnik IPD Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) IPD
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) METALCAUCHO
Silnik METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MOTAIR TURBO
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) NPS
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) OEM
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SIDAT
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) TRISCAN
Silnik VEMA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) VICTOR REINZ
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7010105
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
7010105
Jednostka:
sztuka
Pasek: Z otwartymi bokami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4080027
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
4080027
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 61
Długożć żruby pod główką [mm]: 28
Ilość połączeń: 2
Rozmiar klucza: 19
Wymiar gwintu: M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze