Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JP GROUP do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CORTECO
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EPS
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FACET
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BGA
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CHAMPION
Silnik ENERGY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik FAE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FILTRON
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HOFFER
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NPS
Silnik NTY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NTY
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OEM
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SEIM
Silnik SIDAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SIDAT
Silnik SKF Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SKF
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:JP GROUP

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1611350200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1611350200
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 14
Średnica wewnętrzna [mm]: 6.4
Grubość [mm]: 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613800300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613800300
Jednostka:
sztuka
Rozmiar klucza: M18x1,5x12
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613800100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613800100
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M20x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613701300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613701300
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: from crankcase
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613750100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613750100
Jednostka:
sztuka
Opcja wyposażenia: Oil hose connector
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613701400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613701400
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: Oil return
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 314,00 zł
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze