Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ALCO FILTER do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CORTECO
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EPS
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FACET
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BGA
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CHAMPION
Silnik ENERGY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik FAE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FILTRON
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HOFFER
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NPS
Silnik NTY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NTY
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OEM
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SEIM
Silnik SIDAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SIDAT
Silnik SKF Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SKF
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:ALCO FILTER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
SP-1238
niedostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
SP-1238
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtracja bocznikowa
Wysokość [mm]:  98,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78,0
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ALCO FILTER
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
SP-1096
niedostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
SP-1096
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  169,2
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78,5
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ALCO FILTER
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
MD-8632
niedostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
MD-8632
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  31,0
Długość [mm]:  330,0
Szerokość [mm]:  241,0
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze