Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) FILTRON
Silnik CHAMPION Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) CHAMPION
Silnik JAPANPARTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ASHIKA
Silnik KAMOKA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) KAMOKA
Silnik BOSCH Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) BOSCH
Silnik PZL FILTERS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) PZL FILTERS
Silnik MANN-FILTER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAHLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik K&N FILTERS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) K&N FILTERS
Silnik ELRING Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ELRING
Silnik MAXGEAR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MAXGEAR
Silnik VICTOR REINZ Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) CORTECO
Silnik GATES Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) GATES
Silnik HENGST FILTER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) HENGST FILTER
Silnik JAPKO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) JAPKO
Silnik KNECHT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) KNECHT
Silnik PURFLUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) VAICO
Silnik DAYCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) DAYCO
Silnik MEAT & DORIA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MOTUL
Silnik AJUSA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) BGA
Silnik BORG & BECK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) BORG & BECK
Silnik CASTROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) DENCKERMANN
Silnik DOKUJI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ESEN SKV
Silnik EUROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) EUROL
Silnik EUROREPAR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) FRIGAIR
Silnik GLASER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) GLASER
Silnik GLYCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) GLYCO
Silnik GOETZE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) GOETZE
Silnik HART Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) HART
Silnik HC-CARGO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) HC-CARGO
Silnik HOFFER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) HUTCHINSON
Silnik INA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) INA
Silnik JOHNS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) JOHNS
Silnik JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MAPCO
Silnik METELLI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) METELLI
Silnik METZGER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) METZGER
Silnik MISFAT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) NPS
Silnik OCAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) OCAP
Silnik OEM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) OEM
Silnik OPTIBELT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) PAYEN
Silnik PIERBURG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) PIERBURG
Silnik PURRO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) RUVILLE
Silnik SIDAT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) UFI
Silnik VEMO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) VEMO
Silnik VEYANCE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) VEYANCE
Silnik VIC Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) VIC
Silnik WIX FILTERS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 981
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 981
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  93,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  287,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 249
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 249
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  150
Średnica zewnętrzna [mm]:  152,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica 4 [mm]:  103,5
Średnica 3 [mm]:  88,0
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  15,20
Wysokość opakowania [cm]:  15,50
Ciężar netto [g]:  300,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze