Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS ELPARTS do Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) REINZ
Silnik KNECHT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTITECH Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) CONTITECH
Silnik GLYCO Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) GLYCO
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik FA1 Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik EPS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) EPS
Silnik INA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) INA
Silnik AJUSA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) AJUSA
Silnik NISSENS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik BORGWARNER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IJS GROUP Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPSA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPSA
Silnik JP GROUP Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KW
Silnik KWP Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) MISFAT
Silnik NRF Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SWAG Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD sedan 407KM, 299kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
70671972
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671972
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Długość [mm]:  90,5
Szerokość [mm]:  67,2
Do 100 dni na zwrot
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
70685602
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70685602
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  482
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze