Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) BORSEHUNG
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) FEBI BILSTEIN
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) MULLER FILTER
Silnik HELLA Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) HELLA
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) HENGST FILTER
Silnik ABAKUS Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) ABAKUS
Silnik ASHIKA Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) ASHIKA
Silnik BANDO Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) BANDO
Silnik BLIC Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) FRAM
Silnik HC-CARGO Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) JP GROUP
Silnik LUCAS Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) LUCAS
Silnik MAHLE Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) MAHLE
Silnik MAPCO Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) METALCAUCHO
Silnik METZGER Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) METZGER
Silnik NPS Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) NPS
Silnik NRF Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) NRF
Silnik PURFLUX Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) SIDAT
Silnik SWAG Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) SWAG
Silnik TEDGUM Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) TEDGUM
Silnik TRICLO Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) TRICLO
Silnik VAICO Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) VAICO
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) VALVOLINE
Silnik VIKA Vw GOLF VI (5K1) Blue E-Motion liftback 88KM, 65kW, elektryczny (2010.12 - 2013.11) VIKA
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25475
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
25475
Zakres temperatury do [°C]: 140
Zakres temperatury od [°C]: -25
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Pozłacany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Długość kabli: 200
Ilość biegunów: 5
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze