Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JAPANPARTS do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Silnik LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUK
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Silnik VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik PURRO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik UFI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VIKA
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik GLASER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik SKF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DOLZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik NRF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SACHS
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik AE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik DYS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DYS
Silnik EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FAE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLYCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLYCO
Silnik GRAF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GRAF
Silnik GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JC PREMIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KWP
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
4.7 (19 ocen)
Kod produktu:
FA-0915JM
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
FA-0915JM
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 270,0
Szerokość [mm]: 190,0
Wysokość [mm]: 24,0
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze