Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Silnik FILTRON Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) REINZ
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik CONTITECH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTITECH
Silnik HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Silnik LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUK
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Silnik VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik PURRO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik UFI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik GLASER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik SKF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DR.MOTOR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik NRF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SACHS
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik AE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik DYS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DYS
Silnik EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FAE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLYCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLYCO
Silnik GRAF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GRAF
Silnik GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JC PREMIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KWP
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F117501
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F117501
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  78
Dla numeru OE:  04E115561B
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7000071
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
7000071
Jednostka:
szt
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Długość [mm]:  1141
Szerokość [mm]:  20
Ilość zębów:  163
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7000073
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
7000073
Jednostka:
szt
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Długość [mm]:  435
Szerokość [mm]:  10
Ilość zębów:  87
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze