Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BORG & BECK do Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie)

Sprzęgło ATE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło VAICO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VAICO
Sprzęgło CASTROL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) LUK
Sprzęgło MOJE AUTO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło AISIN Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BENDIX Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FAST GENUINE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FAST GENUINE
Sprzęgło FAST Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FAST
Sprzęgło FTE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) GULF
Sprzęgło IPARTS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło JURID Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAMOKA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) KAMOKA
Sprzęgło KAWE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) LPR
Sprzęgło MECARM Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MECARM
Sprzęgło METELLI Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MEYLE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NK Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) NTY
Sprzęgło OEM Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAICAM Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) RAICAM
Sprzęgło RAVENOL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SACHS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TEXACO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VALVOLINE
Sprzęgło WESTLAKE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) WESTLAKE
Producent:BORG & BECK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BCS190
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BCS190
Jednostka:
szt
Materiał korpusu:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
582,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
5.0 (1)
Kod produktu:
HK2375
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HK2375
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  23 x 20.1
Średnica zewnętrzna [mm]:  215
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Ilość części [-częściowy]:  2
Wieloczężciowy:  2-częściowy
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  215
Do 100 dni na zwrot
743,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
5.0 (1)
Kod produktu:
HKT1596
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HKT1596
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze