Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOTUL do Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) AKRON-MALÒ
Sprzęgło EUROL Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) MOTUL
Sprzęgło SWAG Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) SWAG
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 CS coupe 460KM, 338kW, benzyna (2017.07 - 2019.06) VALVOLINE
Producent:MOTUL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27302
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
27302
Specyfikacja: 4
Specyfikacja: 6)
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 3
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja: ISO 4925 (Classes 3
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze