Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło A.B.S. Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BOSCH Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło KAWE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUK Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło SACHS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VALVOLINE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LUK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (2)
Kod produktu:
511 0721 10
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
511 0721 10
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
513,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze