Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MECARM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MECARM
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 314 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALEO
Producent:LIQUI MOLY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000242
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000242
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Specyfikacja wg JASO: 1-A
Dopuszczenie przez producenta: Allison C4
Dopuszczenie przez producenta: Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta: Ford Mercon V
Dopuszczenie przez producenta: Honda ATFZ1 excl CVT
Dopuszczenie przez producenta: Hyundai SP-II
Dopuszczenie przez producenta: Hyundai SP-III
Dopuszczenie przez producenta: Kia SP-II
Dopuszczenie przez producenta: Kia SP-III
Dopuszczenie przez producenta: Mazda ATF M-III
Dopuszczenie przez producenta: Mazda ATF M-V
Dopuszczenie przez producenta: Mitsubishi SP-II
Dopuszczenie przez producenta: Mitsubishi SP-III
Dopuszczenie przez producenta: Nissan AT-Matic D
Dopuszczenie przez producenta: Nissan AT-Matic J
Dopuszczenie przez producenta: Nissan AT-Matic K
Dopuszczenie przez producenta: Toyota Type T-II
Dopuszczenie przez producenta: Toyota Type T-IV
Zalecenie producenta oleju: Allison TES 295
Zalecenie producenta oleju: BMW 7045 E
Zalecenie producenta oleju: BMW 8072 B
Zalecenie producenta oleju: BMW LA 2634
Zalecenie producenta oleju: BMW LT 71141
Zalecenie producenta oleju: Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju: Chrysler ATF +3
Zalecenie producenta oleju: Chrysler ATF +4
Zalecenie producenta oleju: Daimler NAG-1
Zalecenie producenta oleju: JWS 3309 AisinWarner
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Typ V1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Typ Z1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Typ Z2
Zalecenie producenta oleju: MB 236.10
Zalecenie producenta oleju: MB 236.11
Zalecenie producenta oleju: MB 236.2
Zalecenie producenta oleju: MB 236.5
Zalecenie producenta oleju: MB 236.6
Zalecenie producenta oleju: MB 236.7
Zalecenie producenta oleju: MB 236.9
Zalecenie producenta oleju: Subaru ATF
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97340
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 162
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 990
Zalecenie producenta oleju: VW G 055 025
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 05L
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000385
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000385
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Dopuszczenie przez producenta: Dexron II D
Dopuszczenie przez producenta: MB-Freigabe 236.3
Zalecenie producenta oleju: VW G 009 300
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004508
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004508
DIN / ISO: ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 3
Zalecenie producenta oleju: Audi 501 14 TL 766-Z
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1703/J 1704
Zalecenie producenta oleju: Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju: GM Europe GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju: VW 501 14 (TL 766-Z)
Zalecenie producenta oleju: BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju: Seat 501 14 TL 766-Z
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze