Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SACHS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SWAG Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SWAG
Sprzęgło CORTECO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CORTECO
Sprzęgło SASIC Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SASIC
Sprzęgło TOPRAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło MINTEX Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło SKF Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SKF
Sprzęgło VAICO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło HART Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HART
Sprzęgło LPR Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LPR
Sprzęgło OEM Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) OEM
Sprzęgło ABE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło AUTOMEGA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) AUTOMEGA
Sprzęgło BENDIX Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło COMLINE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) COMLINE
Sprzęgło DELPHI Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FAST Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FAST
Sprzęgło FEBEST Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło FTE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FTE
Sprzęgło GATES Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GATES
Sprzęgło GIRLING Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) GULF
Sprzęgło JP GROUP Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło JURID Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAWE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) KM GERMANY
Sprzęgło LUK Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAPCO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MAPCO
Sprzęgło MECARM Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MECARM
Sprzęgło METALCAUCHO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) METALCAUCHO
Sprzęgło METELLI Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MEYLE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NEXUS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) NEXUS
Sprzęgło NK Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) NTY
Sprzęgło ORGANIKA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło PROTECHNIC Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło STATIM Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) STATIM
Sprzęgło TEXACO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło TRICLO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TRICLO
Sprzęgło TRISCAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:FERODO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 0,5
DIN / ISO:   ISO 4925 -4
DIN / ISO: DOT 3
DIN / ISO: DOT 4
DIN / ISO: ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]: 240
Punkt wrzenia [°C]: 159
Długożć opakowania [cm]: 25,3
Szerokość opakowania [cm]: 44,9
Wysokość opakowania [cm]: 19
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 710,00 zł
384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 1
DIN / ISO:   ISO 4925 -4
DIN / ISO: DOT 3
DIN / ISO: DOT 4
DIN / ISO: ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]: 240
Punkt wrzenia [°C]: 159
Długożć opakowania [cm]: 21
Szerokość opakowania [cm]: 39,1
Wysokość opakowania [cm]: 25,3
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHC5232
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHC5232
Jednostka:
sztuka
Otwór o śr[mm]: 15,87
Wymiar gwintu: plug-in connect.sys.
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rodzaj połączenia: Pudełko
Długożć opakowania [cm]: 36
Szerokość opakowania [cm]: 8,2
Wysokość opakowania [cm]: 7,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 686,00 zł
371,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 5
DIN / ISO:   ISO 4925 -4
DIN / ISO: DOT 3
DIN / ISO: DOT 4
DIN / ISO: ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]: 240
Punkt wrzenia [°C]: 159
Długożć opakowania [cm]: 27,5
Szerokość opakowania [cm]: 37,5
Wysokość opakowania [cm]: 29,5
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 692,00 zł
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHC6202
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHC6202
Jednostka:
sztuka
Otwór o śr[mm]: 19,05
Wymiar gwintu: Dia 12
Wymiar gwintu: plug-in connect.sys.
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dla numeru artykułu: 3072
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rozstaw srub mocujących: 58,2
Długożć opakowania [cm]: 11
Szerokość opakowania [cm]: 8
Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 709,00 zł
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 0,5
DIN / ISO: DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia: Butelka
Klasa lepkości SAE: 1350
Specyfikacja: DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]: 225
Punkt wrzenia [°C]: 150
Długożć opakowania [cm]: 25,3
Szerokość opakowania [cm]: 44,9
Wysokość opakowania [cm]: 19
Specyfikacja wg DOT: DOT 3
Seria: DOT3
Pojemność: 0.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 720,00 zł
400,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze