Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SACHS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło LPR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LPR
Sprzęgło ABE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ABE
Sprzęgło ATE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METZGER
Sprzęgło SAMKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TRW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LUK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
418 0406 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
418 0406 10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze