Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06)

Sprzęgło ATE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) ATE
Sprzęgło K2 Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) K2
Sprzęgło BREMBO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) VALEO
Sprzęgło TRW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MINTEX
Sprzęgło SWAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) HELLA PAGID
Sprzęgło VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) VAICO
Sprzęgło CASTROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MOJE AUTO
Sprzęgło AISIN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) AISIN
Sprzęgło BENDIX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) BORG & BECK
Sprzęgło COFLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) COFLE
Sprzęgło DELPHI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) DELPHI
Sprzęgło DENCKERMANN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) DENCKERMANN
Sprzęgło ELF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) ELF
Sprzęgło ENEOS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) ENEOS
Sprzęgło EUROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) FTE
Sprzęgło GIRLING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) GIRLING
Sprzęgło GULF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) GULF
Sprzęgło HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) HART
Sprzęgło JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) JP GROUP
Sprzęgło JURID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) JURID
Sprzęgło KAWE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) KM GERMANY
Sprzęgło LINEX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) LINEX
Sprzęgło LPR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) LPR
Sprzęgło LUK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) LUK
Sprzęgło MAPA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MAPA
Sprzęgło MAPCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MAPCO
Sprzęgło MECARM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MECARM
Sprzęgło METALCAUCHO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) METALCAUCHO
Sprzęgło MEYLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MEYLE
Sprzęgło NK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) NK
Sprzęgło ORGANIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) RYMEC
Sprzęgło SACHS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SACHS
Sprzęgło SAMKO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SAMKO
Sprzęgło SBS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SBS
Sprzęgło SCT - MANNOL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SCT - MANNOL
Sprzęgło SEIM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SEIM
Sprzęgło STATIM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) STATIM
Sprzęgło TEXACO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) VALVOLINE
Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
0 (0)
Kod produktu:
C0269C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
C0269C
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1820/1600
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
0 (0)
Kod produktu:
C0366C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
C0366C
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1830/1670
Dla numeru artykułu:  C0366C
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
0 (0)
Kod produktu:
C0365C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
C0365C
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1725/1580
Dla numeru artykułu:  C0365C
Do 100 dni na zwrot
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze