Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik JP GROUP do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik WALKER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) WALKER
Tłumik ASMET Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) ASMET
Tłumik POLMO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) POLMO
Tłumik ASSO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) ASSO
Tłumik BOSAL Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) BOSAL
Tłumik EBERSPÄCHER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) EBERSPÄCHER
Tłumik EEC Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) EEC
Tłumik EUROREPAR Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) EUROREPAR
Tłumik FA1 Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) FA1
Tłumik HELLA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) HELLA
Tłumik IMASAF Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) IMASAF
Tłumik IPARTS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) IPARTS
Tłumik JP GROUP Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) JP GROUP
Tłumik KLARIUS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) KLARIUS
Tłumik KLOKKERHOLM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) KLOKKERHOLM
Tłumik MARIX Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) MARIX
Tłumik MTS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) MTS
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1120502700
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1120502700
Jednostka:
sztuka
Typ katalizatora: Dla pojazdów z katalizatorem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 460,00 zł
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Tłumik

Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >
Cichszy tłumik samochodowy? Sprawdź jak go wyciszyć

Jak wyciszyć tłumik samochodowy? Co zrobić, gdy układ wydechowy zbytnio hałasuje?

Co jest zadaniem układu wydechowego? W pierwszej kolejności odpowiada on za wyprowadzania spalin poza komorę silnika, ale na tym jego praca się nie kończy. Każdy wydech przez swoją konstrukcję wpływa na osiągi pojazdu, ilość i jakość emitowanych do atmosfery zanieczyszczeń, oraz na generowany przez samochód hałas. A hałas ten czasem jest tak duży, że wymaga dodatkowego wytłumienia. Jak możecie sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Osłona termiczna tłumika samochodowego - czy jest niezbędna, co zrobić jak odpadnie?

Osłona termiczna tłumika. Czemu służy, jaką pełni funkcję i co należy zrobić, jeśli odpadnie?

Każdy samochód to zbiór setek, a nawet tysięcy części posiadających konkretne przeznaczenie, lecz różny stopień wpływu na funkcjonowanie całego mechanizmu. Oprócz części, które są zwyczajnie niezbędne, mamy też do czynienia z elementami, bez których poruszanie się po drogach nadal jest możliwe. Jedną z takich części jest osłona termiczna tłumika. Czy jazda bez osłony termicznej tłumika jest bezpieczna? W jaki sposób jej utrata wpłynie na samochód?

czytaj więcej >
Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze