Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik JP GROUP do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07)

Tłumik WALKER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) WALKER
Tłumik ASMET Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) ASMET
Tłumik POLMO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) POLMO
Tłumik ASSO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) ASSO
Tłumik BOSAL Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) BOSAL
Tłumik EBERSPÄCHER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) EBERSPÄCHER
Tłumik EEC Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) EEC
Tłumik EUROREPAR Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) EUROREPAR
Tłumik FA1 Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) FA1
Tłumik HELLA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) HELLA
Tłumik IMASAF Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) IMASAF
Tłumik IPARTS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) IPARTS
Tłumik JP GROUP Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) JP GROUP
Tłumik KLARIUS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) KLARIUS
Tłumik KLOKKERHOLM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) KLOKKERHOLM
Tłumik MARIX Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) MARIX
Tłumik MTS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) MTS
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1120502700
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1120502700
Jednostka:
szt
Typ katalizatora:  Dla pojazdów z katalizatorem
Do 100 dni na zwrot
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Tłumik

Wymiana tłumika końcowego. Jak wymienić prawidłowo i czy warto?

Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?

Wymiana końcowej część układu wydechowego możliwa jest do przeprowadzenia przez średniozaawansowanego mechanika-amatora. Nie znaczy to jednak, że przeprowadzić można ją w dowolnych warunkach i bez odpowiedniego przygotowania. Czego będziecie do tego potrzebować?

czytaj więcej >
Osłona termiczna tłumika samochodowego - czy jest niezbędna, co zrobić jak odpadnie?

Osłona termiczna tłumika. Czemu służy, jaką pełni funkcję i co należy zrobić, jeśli odpadnie?

Każdy samochód to zbiór setek, a nawet tysięcy części posiadających konkretne przeznaczenie, lecz różny stopień wpływu na funkcjonowanie całego mechanizmu. Oprócz części, które są zwyczajnie niezbędne, mamy też do czynienia z elementami, bez których poruszanie się po drogach nadal jest możliwe. Jedną z takich części jest osłona termiczna tłumika. Czy jazda bez osłony termicznej tłumika jest bezpieczna? W jaki sposób jej utrata wpłynie na samochód?

czytaj więcej >
Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze