Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BOSCH do Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BOSCH Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) BOSCH
Turbosprężarka ELRING Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka GK Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) HEPU
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 486
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 486
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z tyłu
Napięcie [V]: 12
Cisnienie [bar]: 0,12
Wydatek [l/h]: 800
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 487
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 487
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Cisnienie [bar]: 0,12
Ciśnienie pracy [bar]: 0,12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 412,00 zł
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze