Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) TMI
Producent:AJUSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11935
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11935
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 347,00 zł
177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10728
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10728
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1092,00 zł
624,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze