Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Mazda 3 (BM, BN) 2.2 D liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.09 - obecnie) TMI
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2133
Jakosć: OE REMAN
Ciężar netto [kg]: 6,3
Lokalizacja w aucie: Na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2132
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2132
Jakosć: OE REMAN
Ciężar netto [kg]: 7,8
Lokalizacja w aucie: Kolektor wydechowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze