Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10)

Turbosprężarka AJUSA Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) FA1
Turbosprężarka GARRETT Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Opel ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 SIDI (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2012.12 - 2015.10) TMI
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PA8165556
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8165556
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PA8195548
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8195548
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze