Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy RAICAM do Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09)

Układ Hamulcowy ATE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) ATE
Układ Hamulcowy K2 Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) K2
Układ Hamulcowy BREMBO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) BOSCH
Układ Hamulcowy MOTUL Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) MOTUL
Układ Hamulcowy TEXTAR Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRW Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) VALEO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) MAXGEAR
Układ Hamulcowy FERODO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) FERODO
Układ Hamulcowy A.B.S. Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) A.B.S.
Układ Hamulcowy MINTEX Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) MINTEX
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy CASTROL Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) CASTROL
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy AUTLOG Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) AUTLOG
Układ Hamulcowy BENDIX Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) BORG & BECK
Układ Hamulcowy CHAMPION Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) CHAMPION
Układ Hamulcowy DELPHI Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) DELPHI
Układ Hamulcowy ELF Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) ELF
Układ Hamulcowy ENEOS Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) ENEOS
Układ Hamulcowy EUROREPAR Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FAE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) FAE
Układ Hamulcowy FERODO RACING Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FTE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) GIRLING
Układ Hamulcowy GULF Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) GULF
Układ Hamulcowy ICER Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) ICER
Układ Hamulcowy JURID Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) KAWE
Układ Hamulcowy LUCAS Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) LUCAS
Układ Hamulcowy METZGER Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) MEYLE
Układ Hamulcowy NK Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) NK
Układ Hamulcowy OEM Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) OEM
Układ Hamulcowy OPTIMAL Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) OPTIMAL
Układ Hamulcowy ORGANIKA Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) ORGANIKA
Układ Hamulcowy PROTECHNIC Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) PROTECHNIC
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) RAICAM
Układ Hamulcowy RAVENOL Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) RAVENOL
Układ Hamulcowy REMSA Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) ROTINGER
Układ Hamulcowy SBS Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) SBS
Układ Hamulcowy TEXACO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) TEXACO
Układ Hamulcowy TOTAL Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) TOTAL
Układ Hamulcowy TRISCAN Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALVOLINE Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Jaguar E-TYPE 4.2 (Series 1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1970.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RAICAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAICAM
0 (0)
Kod produktu:
RD00023
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAICAM
Kod:
RD00023
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Minimalna grubość [mm]:  11,4
Wysokość [mm]:  25,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  264
Ciężar [kg]:  6,4
Średnica otworu centrującego [mm]:  69,8
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Spełnia wymagania Normy ECE:  E1
Felga - ilosć śrub:  4
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  12,7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Prawidłowo eksploatowane i konserwowane hamulce bębnowe mogą wytrzymać przebieg nawet 150 000 km. Jednak wcześniej czy później ulegną one zużyciu i będzie potrzebna ich wymiana. Jak ją przeprowadzić?

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze