Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) BIRTH
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) DRIVE +
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) OEM
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) RTS
Układ Kierowniczy RUVILLE Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) RUVILLE
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 145 (930_) 1.7 i.e. 16V (930.A1) liftback 129KM, 95kW, benzyna (1994.10 - 1996.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FRAP

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
F1335
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1335
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]:  0,484
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
F1614
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1614
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,68
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
F1903
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1903
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]:  0,513
Do 100 dni na zwrot
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
FT/485
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/485
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
FT/486
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/486
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
F2319
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F2319
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]:  0,475
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
F1613
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1613
Ciężar [kg]:  0,729
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze