Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06)

Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) FRAP
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) KAWE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) MOOG
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 33 (905_) 1.5 (905A2G) liftback 107KM, 79kW, benzyna (1987.07 - 1990.06) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FRAP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
F440
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F440
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  80
Wymiar gwintu:  M10x1
Wymiar stożka [mm]:  14
Gwint zewn. [mm]:  M14x1
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]:  0,283
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0)
Kod produktu:
F1072
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1072
Długość [mm]:  80
Wymiar gwintu:  M10x1
Wymiar stożka [mm]:  14
Gwint zewn. [mm]:  M14x1
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]:  0,301
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze