Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy JP GROUP do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie)

Układ Kierowniczy TRW Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy DELPHI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIZARTE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
1144700300
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1144700300
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze