Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DAYCO do Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MOTUL Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy TRW Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CTR Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FEBEST Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GMB Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GMB
Układ Kierowniczy GSP Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NPS Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy NTY Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DSS2411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DSS2411
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  450
Parzyste numery artykułów:  140
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze