Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GMB do Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MOTUL Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy TRW Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CTR Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FEBEST Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GMB Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GMB
Układ Kierowniczy GSP Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NPS Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy NTY Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:GMB

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GMB
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12-03040G
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GMB
Kod:
12-03040G
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  101
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze