Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAHLE ORIGINAL do Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy FILTRON Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) FILTRON
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CLEAN FILTER Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) CLEAN FILTER
Układ Kierowniczy CONTINENTAL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) CONTINENTAL
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DT Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) DT
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) DYS
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) HART
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) KNECHT
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LUCAS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) LUCAS
Układ Kierowniczy MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MAHLE ORIGINAL
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MISFAT Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MISFAT
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PETERS ENNEPETAL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) PETERS ENNEPETAL
Układ Kierowniczy PURRO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) PURRO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RUVILLE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) RUVILLE
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) S-TR
Układ Kierowniczy SCT - MANNOL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) SCT - MANNOL
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SOFIMA Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) SOFIMA
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) TRW
Układ Kierowniczy UFI Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) UFI
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) VAICO
Układ Kierowniczy WIX FILTERS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
HX 15
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
HX 15
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  60,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  18,0
Wysokość 1 [mm]:  101
Ciężar netto [g]:  109,0
Długożć opakowania [cm]:  6,5
Szerokość opakowania [cm]:  6,50
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze