Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FILTRON Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) FILTRON
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CLEAN FILTERS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) CLEAN FILTERS
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy ELRING Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) ELRING
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) FAG
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) KNECHT
Układ Kierowniczy KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) KOLBENSCHMIDT
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) MAHLE
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) OEM
Układ Kierowniczy PE AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) PE AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy PURRO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) PURRO
Układ Kierowniczy PZL FILTERS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) PZL FILTERS
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) S-TR
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) SIDEM
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) VAICO
Układ Kierowniczy WIX FILTERS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 709 D (669.061, 669.062, 669.063) Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1986.04 - 1994.12) WIX FILTERS
Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0817 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0817 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar stożka [mm]: 16,3
Wymiar gwintu: M20x1,5 A
Parzyste numery artykułów: 840 0818 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0818 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0818 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar stożka [mm]: 16,3
Wymiar gwintu: M20x1,5 A-LH
Parzyste numery artykułów: 840 0817 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1009 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1009 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z obu stron
Wymiar stożka [mm]: 14,1
Rozmiar gwintu 1: M22x1,5 A
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5 A
Długość [mm]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 333,00 zł
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze