Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) TRW
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) IPARTS
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) AISIN
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) DYS
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) ENERGY
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) ESEN SKV
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) LAUBER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 liftback 200KM, 147kW, benzyna (1984.10 - 1986.02) VEMA
Producent:DYS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-00835
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-00835
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Długość [mm]: 90,8
Ilość montowana w aucie: 2
Wymiar stożka [mm]: 12,1
Gwint zewn. 1 [mm]: M10 x 1,25 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Rodzaj rejestracji: Sprawdzony przez TÜV®/GS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-21874
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-21874
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]: 314
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
Ciężar [kg]: 0,661169
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-00836
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
21-00836
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M10x1.25
Ciężar [kg]: 0,961085
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze