Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi liftback 95KM, 70kW, benzyna (2012.03 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0)
Kod produktu:
840 1181 10
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1181 10
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  12,1
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Długość [mm]:  200,00
Parzyste numery artykułów:  840 1182 10
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0)
Kod produktu:
840 1182 10
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1182 10
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  12,1
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Długość [mm]:  200,00
Parzyste numery artykułów:  840 1181 10
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0)
Kod produktu:
840 1558 10
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1558 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Długość przegub aksialny [mm]:  231
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0)
Kod produktu:
840 0412 10
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0412 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Długość przegub aksialny [mm]:  225,00
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze