Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TMI do Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BIRTH
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DRIVE +
Układ Kierowniczy DYS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NTY Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02340
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02340
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02341R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02341R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze