Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy TRW Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy SIDEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy IPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy NTY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy NK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SPIDAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Producent:BORG & BECK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5160
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5160
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z przodu, oś przednia, z prawej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu: Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Parzyste numery artykułów: BTR5159
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5159
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5159
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, oś przednia, z lewej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu: Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Parzyste numery artykułów: BTR5160
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5161
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5161
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 332
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1: M16X1.5
Rozmiar gwintu 2: M16X1.5
Długość przegub aksialny [mm]: 332
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6208
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6208
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozmiar gwintu 2: M16x1.5
Długość przegub aksialny [mm]: 310
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 10
Materiał: Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze